Parròquia

Pare Carlos Fuentes Gómez, OFM, Vicari

+++ VIDA DE PARROQUIA

Batejos.

-- Dissabte 21, a les 18h: Teo Rodríguez.
-- Dissabte 28, a les 18h: Lua Roca.

PREGUEM PELS NOSTRES DIFUNTS .-

Dissabte 21, a les 20 h:Simeó Rivas.
Diumenge 22,
a les 12.30h: Dalmau Marcos.
a les 20 h: Carmen Guillén Campos, Josep Roura Ausió.
Dimarts 24, a les 8.30 h: Mercè Antúnez.
A les 20 h: Salvador Ferrer Martínez (F,) Manel Roviras Llopart, Remei Armesto Ferrera, Manel Roviras Armesto.
Dijous 26,
a les 8.30 h: Per Mn. Alfons en el 31 aniversari d’ordenació.
Dissabte 28,
a les 20 h: Esteve Triquell.
Diumenge 29,
a les 12.30 h: Gutés Basté, Llonch Vilanova, Jordi Querol, Mn. Joan Busquets, Pere Mallofré, Mallofré Utesà, Arrabat–Sánchez.

¡¡¡ LA PARROQUIA SOM TOTS !!!!

!!! NI UN NEN SENSE CATEQUESI ¡¡¡¡

++++ Inscripcions de catequesi.
En dimarts i divendres els dies 17, 20, 24 i 27, de 6 a 7 de la tarda, a la rectoría de la Parroquia Sant Vicenç de Jonqueres .

Tant per als nens que comencen, com per als que ja van fer primer el curs passat. Els dies de catequesi, a triar, són dilluns, dimarts i diumenge.

!!! US ESPEREM ¡¡¡
a la nostra / vostra parròquia, per ajudar-vos en la vostra formació i ajudar-vos a ser millors cristians capaços de donar amor a les persones que us envolten, fer nous amics i al fet que us prepareu per celebrar la Primera Comunió.

FAREU NOUS AMICS , CONEIXEREU JESÚS, PASSAREU BONES ESTONES AMB ELS NOUS AMICS AH¡ I MES IMPORTANT CONEIXEREU EL CAMI PER SER BONS CRISTIANS.