Dijous, març 23, 2017
Fulls dominicals del Bisbat de Terrassa
Inici > Notícies > Mons. Saiz Meneses presideix la celebració dels 25 anys de la Hermandad del Rocio de Sabadell

El diumenge dia 12 de març Mons. Saiz Meneses, Bisbe diocesà, va presidir la Missa a la parròquia de Sant Francesc d’Assís a Sabadell amb motiu de la celebració dels 25 anys de la Hermandad del “Rocio de Sabadell” i els 24 anys del “Sin pecado”. Concelebraren els preveres franciscans de la comunitat que regenta la parròquia i el Delegat Episcopal de Litúrgia i religiositat popular. En acabar la celebració al Sr. Bisbe li imposaren la medalla d’honor de la germandat i saludà els assistents.