Dilluns, desembre 17, 2018
Home > Notícies > Comunicació de la previsió de nomenaments per al curs 2018-2019
logo del Bisbat de Terrassa i Mare e Déu de la Salut

Comunicació de la previsió de nomenaments per al curs 2018-2019

El dia 29 de juny de 2018, Solemnitat dels Apòstols Sant Pere i Sant Pau, l’Excm. i Rvdm. Sr. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa, ha realitzat el següent comunicat amb la previsió de nomenaments per al proper curs.

Nomenaments parroquials:

Rectors de parròquies:

–       Mn. Iñaqui Ballbè, rector de Sant Quirze i Santa Julita de Sant Quirze del Vallès

–       Mn. Joan Artur Boardman, rector de Sant Joan Baptista de Matadepera.

–       Mn. Santiago Cortés, rector de Santa Maria i Sant Esteve de Palautordera.

–       Mn. Oriol Gil, rector de Sant Sadurní i Mare de Déu del Carme de Montornès del Vallès.

–       Mn. Mario Jurado, rector de Santa Perpètua de Mogoda. Continua com a rector de Sant Salvador de Polinyà i Sant Jaume de Sabadell

–       Mn. Emili Marlés, rector de Sant Pere d’Octavià de Sant Cugat del Vallès.

–       Mn. Javier Marquínez, rector de Sant Joaquim i Santa Maria de Martorelles. Continua com a rector de Sant Josep de La Llagosta.

–       Mn. Mariano Ndong, rector de Sant Pau i de Sant Josep Obrer de Rubí

Vicaris:

–       Mn. Javier Fernández, vicari de Sant Salvador de Polinyà i Sant Jaume Apòstol de Sabadell.

–       Mn. Mariano Ndong, vicari de Sant Pere de Rubí.

Diaques adscrits:

–       Mn. Pascal Mwumvaneza, diaca adscrit a la Mare de Déu del Roser de Cerdanyola i la Santa Creu de Bellaterra.

–       Mn. Pere Pardo, diaca adscrit a Sant Pere d’Octavià de Sant Cugat del Vallès.

Nomenaments no parroquials:

–       P. Gonzalo Fernández-Gallardo, OFM Conv., Delegat Episcopal per a la Vida Consagrada.

–       Dr. Josep Massegú, Delegat Episcopal de Pastoral de la Salut.

–       Sr. Pere Pérez, Delegat Episcopal de Pastoral Obrera.

–       Sr. Antonio Urbano, Delegat Episcopal de Missions.

–       Mn. Guillem López, formador del Seminari diocesà

Jubilacions:

–       Mn. Blai Blanquer, fins ara rector de Sant Pere d’Octavià de Sant Cugat del Vallès.

–       Mn. Esteve Sanz, fins ara rector de Sant Joaquim i de Santa Maria de Martorelles.

Estudis a Roma:

–       Mn. Eduardo Pire Mayol