Dissabte, setembre 22, 2018
Inici > Notícies > Defunció de Mn. Francesc Malgosa Riera
COMUNICACIÓ DE LA PREVISIÓ DE NOMENAMENTS

Defunció de Mn. Francesc Malgosa Riera

El dimarts 10 de juliol de 2018 ha mort a Barcelona als 91 anys Mn. Francesc Malgosa Riera, rector emèrit de Sant Martí de Mosqueroles.

Mn. Malgosa va néixer a la ciutat de Terrassa el 16 d’agost de 1926. Ingressà al Seminari diocesà i va rebre l’ordenació presbiteral el 4 de març de 1951 a la parròquia de Sant Josep Oriol de Barcelona.

Va ser destinat com a coadjutor a la parròquia de Sant Joan d’Horta el mateix any 1951. L’any següent fou destinat com a coadjutor a la parròquia de Santa Maria d’Olesa de Montserrat, i l’any 1952 a Sant Josep de Mataró. L’any 1955 fou destinat com a coadjutor a la parròquia de Sant Miquel del Port a Barcelona.

Fou l’any 1956 quan va ser nomenat rector de la parròquia de Sant Martí del Montnegre. L’any 1987 fou nomenat rector de Sant Martí de Mosqueroles i també formà equip sacerdotal a la parròquia de Sant Martí de Sant Celoni. Els anys 1994, 1995 i 1999 fou nomenat administrador parroquial de Sant Joan de Campins, Sant Julià del Montseny i Sant Joan de Campins respectivament.

Amb la creació de la diòcesi de Terrassa el 15 de juny de 2004 hi va quedar incardinat.

Mn. Francesc Malgosa ha dedicat la major part de la seva vida ministerial a la parròquia de Sant Martí del Montnegre i a les parròquies del Montseny, i l’any 2010 rebé la jubilacio canònica.

Els darrers anys va viure a la Residència Sacerdotal de Sant Josep Oriol de Barcelona.

La celebració exequial tindrà lloc el dissabte 14 de juliol a la capella de la mateixa residència sacerdotal a les 11 del matí.

Descansi en pau aquell que a la terra ha esdevingut imatge de Jesucrist Bon Pastor i ha estat configurat a Ell pel ministeri sacerdotal.