Dimecres, desembre 19, 2018
logo Bisbat de Terrassa

Defunció de Mn. Ramon Villarino Pérez

Mn. Ramon Villarino Pérez

Prevere de l’Església de Terrassa, ha mort el 5 de desembre de 2018, confortat amb els sagraments de l’Església. El Sr. Bisbe, el seu Bisbe auxiliar i el presbiteri ho fan saber als fidels de l’Església, perquè l’encomanin a la misericòrdia del Senyor. La celebració exequial serà a l’església de la parròquia de Sant Feliu del Racó el divendres dia 7 de desembre a les 11h.

La matinada del dimecres dia 5 de desembre de 2018 ha mort a Sant Feliu del Racó (Castellar del Vallès) als 82 anys Mn. Ramon Villarino Pérez, rector de la parròquia de Sant Feliu del Racó.

Mn. Villarino havia nascut a la localitat de Manduas, província de Pontevedra el dia 21 de març de l’any 1936. Ingressà en el Seminari Conciliar de Barcelona i rebé l’ordenació presbiteral el 19 de desembre de 1964 a l’església parroquial de Sant Pius X a Barcelona.

Va servir com a coadjutor a la parròquia del Santíssim Salvador a Sabadell des del mes d’abril de l’any 1965. L’any 1967 va ser destinat a la parròquia de Sant Jaume Apòstol de la mateixa ciutat. L’1 d’octubre de l’any 1973 va ser nomenat ecònom de la parròquia Maria Auxiliadora de Mataró i hi va servir fins l’any 1977 en el que va ser enviat a les parròquies de Sant Cristòfol de La Granada i Sant Pau d’Ordal al Penedès on hi va exercir com a regent. L’any 1980 era nomenat també encarregat de la parròquia de Santa Fe del Penedès. El mes de setembre de l’any 1987 va ser nomenat rector de la parròquia de Santa Maria de Cervelló de Barcelona, l’any 1992 rector de la parròquia de la Mare de Déu de la Mercè de Badia del Vallès i l’any 2002 rector de la parròquia de Sant Esteve de Castellar del Vallès. Amb la creació de la diòcesi de Terrassa el 15 de juny de 2004 hi va quedar incardinat. L’any 2013 va ser nomenat administrador parroquial i posteriorment rector de la parròquia de Sant Feliu del Racó on ha servit fins ara.

Juntament amb la tasca parroquial va col·laborar també en la docència com a professor de religió a Mataró. A més, va ser arxipreste de l’arxiprestat de Sabadell Sud els anys 1995 i 1999.