Diumenge, febrer 17, 2019
Inici > Notícies > Defunció del bisbe Jaume Traserra i Cunillera, Bisbe emèrit de Solsona i fill de Granollers

Aquesta matinada ha mort el bisbe emèrit de Solsona, Mons. Jaume Traserra i Cunillera, a Granollers, a l’edat de 84 anys, confortat pels sagraments i després d’una greu malaltia.

La missa exequial en sufragi de la seva ànima serà demà dissabte, dia 26 de gener, a les 16h. de la tarda, a l’església parroquial de Sant Esteve de Granollers.

La capella ardent queda instal·lada a la mateixa església parroquial de Sant Esteve de Granollers, a la capella de la Mare de Déu de la Salut, avui a la tarda de 16h a 19h, i demà dissabte al matí de les 10h. fins a les 12h. del migdia.

Descansi en pau.