Dissabte, agost 18, 2018
Inici > Notícies > Defunció del P. Josep Solé Rovira, O. Carm.
logo del Bisbat de Terrassa i Mare e Déu de la Salut

Defunció del P. Josep Solé Rovira, O. Carm.

La nit del dia 3 d’agost de 2018 ha mort als 81 anys el P. Josep Solé Rovira O. Carm. rector de la parròquia de la Mare de Déu del Carme, de la ciutat i diòcesi de Terrassa.

El P. Josep Solé havia nascut a Barcelona el 13 de juny de 1937. Ingressà en l’Orde del Carme i professà com a religiós. El 25 de març de 1961 rebé l’ordenació presbiteral. La major part de la seva vida religiosa i sacerdotal ha transcorregut a la comunitat de la ciutat de Terrassa.

L’any 1961 fou destinat a la comunitat de Terrassa, on va ser nomenat Rector del Seminari Menor dels Pares Carmelites, col.laborant-hi activament també en l’escoltisme i especialment en els Equips de la Mare de Déu. L’any 1979 va ser nomenat codirector del Col.legi dels PP. Carmelites de Terrassa.

L’any 1982 va ser nomenat rector de la parròquia de la Mare de Déu del Carme de Terrassa, on ha treballat fins a la seva defunció en la cura pastoral de la parròquia i en els Equips de la Mare de Déu. Amb la creació de la diòcesi de Terrassa el 15 de juny de 2004 s’incorporà al seu treball des de la dedicació parroquial i arxiprestal. En els darrers temps ha patit una malaltia que ha portat amb discreció i serenor.

El Sr. Bisbe, el seu Bisbe auxiliar i el presbiteri ho fan saber als fidels de l’Església, perquè l’encomanin a la misericòrdia del Senyor.

La Capella ardent estarà instal·lada a partir del dissabte 4 d’agost a les 17h en les sales parroquials de la parròquia de la Mare de Déu del Carme de Terrassa. Mons. Josep Àngel Saiz Meneses ha transmès el condol al Superior Provincial de l’Orde del Carme i resarà un respons aquesta tarda davant el fèretre a la Capella ardent.

Les exèquies tindran lloc el diumenge 5 d’agost de 2018 a les 11h a la parròquia de la Mare de Déu del Carme de Terrassa i seran presidides pel P. Luís Maza, Superior Provincial de l’Orde del Carme. Descansi en pau el servent del Senyor, i que la Mare de Déu del Carme l’aculli en els seus braços maternals.