Dimecres, desembre 19, 2018
Home > Notícies > Inici de curs en el Seminari Diocesà
Inici del nou curs del Seminari

Inici de curs en el Seminari Diocesà

El dimarts 18 de setembre Mons. Saiz Meneses va presidir a les 20h la Missa a la Capella del Seminari Diocesà amb motiu de l’inici de curs. Va estar acompanyat per Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar i Rector del Seminari, l’equip de formadors i altres preveres que col.laboren amb el Seminari. Assistiren els seminaristes i llurs familiars.

En la homilia el Sr. Bisbe recordà alguns elements centrals en la vida del Seminari i la formació dels seminaristes com són la confiança en el Senyor des de la consciència de la seva Presència i l’anunci de l’Evangeli i la salvació tot resseguint les lectures del dia, l’espiritualitat de comunió enmig dels moments complexos que vivim a la societat i en l’Església, i l’esperança en l’acció de Déu.

En aquest nou curs s’incorporen 3 nous seminaristes a la comunitat del Seminari.