Dimecres, desembre 19, 2018
Home > Notícies > La diòcesi de Terrassa celebra la II Jornada Mundial dels Pobres
II Jornada dels pobres

La diòcesi de Terrassa celebra la II Jornada Mundial dels Pobres

El diumenge 18 de novembre la diòcesi de Terrassa va celebrar la II Jornada Mundial dels Pobres i el cinquè aniversari de la creació de Càritas Diocesana.

L’acte central va tenir lloc en el Recinte Firal de Sabadell. A les 13h Mons. Josep Àngel Saiz Meneses va presidir la celebració de l’Eucaristia i a les 14h un dinar amb més de 900 persones de la gran família de Càritas, com li agrada dir al Sr. Bisbe, és a dir, usuaris, col·laboradors, voluntaris, professionals i un bon nombre de preveres i diaques. Participaren també el Sr. Gabriel Fernàndez, Regidor de l’Àrea Social de l’Ajuntament de Sabadell en representació del Sr. Alcalde, així com diversos alcaldes i regidors dels 53 municipis del territori diocesà. Va ser una celebració joisoa i ben viscuda que serví per donar gràcies a Déu per aquests cinc anys “sembrant llavors d’esperança” i per compartir la taula amb els més pobres i necessitats de la nostra societat.